U bent hier: Home / Onze diensten / Smart Admin / Administratieve processen optimaliseren / Digitalisering van inkomende briefwisseling

Digitalisering van inkomende briefwisseling

Notero is een basisdienst die inkomende post digitaliseert, aan de juiste personen bezorgt en opslaat in Alfresco (Brussels DC). Notero is toegankelijk vanaf een gewone webbrowser.

Notero is een basisdienst die inkomende post digitaliseert (scan), aan de juiste personen bezorgt en opslaat in Alfresco (het Brussels DC). Notero is toegankelijk vanaf een gewone webbrowser. 

De voornaamste functies van de toepassing zijn

  • Briefwisseling digitaliseren en gebruik maken van een volledig gedematerialiseerde oplossing; 
  • Briefwisseling snel indexeren (eenvoudige handelingen en metagegevens) om ze gemakkelijk terug te vinden; 
  • De post bezorgen aan de juiste personen; 
  • Distributie en klassement automatiseren; 
  • De vertrouwelijkheid en traceerbaarheid van briefwisseling beheren; 
  • Efficiënte zoekfuncties ter hand stellen; 
  • Volumes en documentenstromen meten aan de hand van verschillende indicatoren.

Paradigm biedt begeleiding voor administraties die de toepassing Notero willen invoeren om hun briefwisseling te digitaliseren en te indexeren. 

Info & contact


Graag meer weten ? Neem contact met ons op !